Friday, January 14, 2011

Jodoh oh JODOH !!






hehe..bace tajuk je macam aku ni desperate sangat nak kawin pulak kn?? heheh.. tak la terdesak sangat.. tapi agak tersedak jugak la bile kawan-kawan sibuk tanya bile aku nak kawin.. mak and ayah pun tak pernah tanye tau.. heee..

kawan-kawan sebaya dan seperjuangan dah sibuk melayangkan kad kahwin masing-masing.. Kenduri kawin kawan aku yang first sekali aku pegi ialah sahabat + Roommate ku di kolej matrikulasi negeri sembilan (KMNS)..
mse aku menuntut kat sni aku ada 3 org rummate.. masuk aku 4 org la kami satu bilik tu.. kitorang memang sangat-sangat close la.. makan same2.. jalan kaki pegi kuliah same2.. study ble esok nak exam same2..semuanye nak buat same2 la kirenye... ehehehe.. ape kes aku cerita hal diorang ni sebenarnye??? sabar ye.. teruskan pembacaan anda walaupun anda dah menguap2 baca blog aku nih.. hehe..

Ni roommate2 aku yang tersayang.. (korang..sori amik gambr korang without permission..ehehe..)



         BAYA                                   SHIRA                                   BASYAI

ketiga-tiga sahabat baik ku ini telah menamatkan zaman bujang mereka.. Alhamdulillah.. moga kalian bahagia...


Baya ni dulu tak ada pun sibuk-sibuk bercinta mase kat matrik.. tapi die kawin paling awal antara kami bertiga.. Sekarang dah ade anak sorang and anak die nak setahun dah pun.. Tahniah Baya..





Basyai bercinta dengan suami die masa kat Matrikulasi lagi.. Akhirnya mereka bersatu.. Ingat lagi kitorang teman Basyai Blind Date dengan mamat ni kat terminal 1 seremban.. mane tau si die tu nak mengapa-apakan sahabat kami yang cun ni.. hehe..





SHIRA !!! kenapa Shira pun kawin jugak?? ingatkan Shira nak teman orang jadi single.. Huwaa...




So, akhirnya..tinggal la aku sorang je yang belum bertemu jodohnya..
tapi XPE!!! sebab akak aku  pun lum kawin ag..hehehe.. aku plak sibuk menggelabah nak kawin kan?? kihkih.. and satu lagi aku nak memperbaiki diri yang serba kekurangan ni..terutama hal-hal agama. sebabnya aku nak daptkan suami yang baik. maklumla.. kawin ni bukan untuk sehari dua kn?? Ustazah aku pesan.. Lelaki yang baik untuk perempuan yang baik. So, aku nak jadi perempuan yang baik supaya aku peroleh suami yang baik.. AMINNN..... kamu semua doakan ye..






APELA BAKAL SUAMI AKU TENGAH BUAT SEKARANG EH?? (Bolehke fikir pasal orang yang tak diketahui pun asal-usul dan rupenye?? hehe..melampau betulla..)

No comments:

Post a Comment